Οπισθοχώρηση για την μονοδρόμιση της Βενιζέλου
Στις καλένδες ή καλύτερα στις προθέσεις της Αθήνας μετατίθεται το ζήτημα της μονοδρόμισης της οδού Βενιζέλου. Το πρωί συνεδρίασε υπό τη δήμαρχο Καβάλας η επιτροπή Κυκλοφοριακών Θεμάτων όπου λόγω των μεγάλων αντιδράσεων στο μέτρο αποφασίστηκε να γίνει η ύστατη προσπάθεια αλλαγής του έργου. Παράλληλα ο αντιδήμαρχος Τ.Υ. κ. Φιλιππίδης θα απευθυνθεί εκ νέου όχι μόνο στην Περιφέρεια ΑΜΘ αλλά και στην υπερκείμενη αυτής υπηρεσία στην Αθήνα ώστε να αλλάξει το σημείο αυτό στο έργο της βιοκλιματικής ανάπλασης.
Παράλληλα επαφές με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς είχε και ο επικεφαλής του Τόπου της Ζωής μας Μάκης Παπαδόπουλος μεταφέροντας μας την ανησυχία του για το θέμα αλλά και την αρνητική άποψη των επαγγελματιών στη μονοδρόμηση της οδού Βενιζέλου.