Οξύνονται οι αντιδράσεις για την μη εκτέλεση δρομολογίων απο τον Πρίνο
Η σταγόνα που ξεχύλησε το ποτήρι ήταν η διακοπή δρομολογίων στην γραμμή Καβάλας – Πρίνου τις τελευταίες ημέρες.
Η γραμμή έχει νεκρώσει και πλέον οι κάτοικοι του νησιού αντιδρούν. Χθες συστάθηκε μία επιτροπή αγώνα όπου με αίτημα της ζητά έκακτο δημοτικό συμβούλιο με αφορμή την επαναφορά των δρομολογίων. Αιχμηρή ανακοίνωση εξέδωσαν οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ, ενώ επιστολή προς τον υπουργό Ναυτυλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή στον ίδιο τόνο έστειλε η Θασιακή Ενωση Καβάλας.