Ομιλία στην Καβάλα | Λάβρος κατά της κυβέρνησης ο Δημήτρης Καζάκης

Ανοιχτή ομιλία με θέμα «Διαγραφή Χρέους και Εθνικό Νόμισμα» πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της Καβάλας. Η εκδήλωση οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από το ΕΠΑΜ Καβάλας και κεντρικός ομιλιτής ήταν ο πρόεδρος του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης. Την εκδήλωση άνοιξε το μέλος του ΕΠΑΜ Καβάλας Μιχάλης Νικήτας ο οποίος αναφέρθηκε στην οργανωτική αλλαγή της εκδήλωσης στην οποία υποχρεώθηκε το ΕΠΑΜ αφού αρχικά ήταν η ομιλία να γίνει στην πλατεία Καπνεργάτη αλλά μετά από παρέμβαση του ΚΚΕ Καβάλας που ήθελε να πραγματοποιήσει εκεί δική του εκδήλωση αναγκάστηκαν να την πραγματοποιήσουν στην κεντρική πλατεία.

Ο Δημήτρης Καζάκης στην ομιλία του επιτέθηκε ανοιχτά στην κυβέρνηση για εξαπάτηση του λαού και νέα μνημόνια και δανειακές συμβάσεις υπογραμμίζοντας παράλληλα πως με την άδεια της καγκελάριου Μέρκελ στήνει τον δικό της κομματικό στρατό με προσλήψεις στο δημόσιο.