Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ ταινιών μικρου μήκους
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε, το 1ο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ που διοργάνωσε ο εξωραϊστικός πολιτιστικός σύλλογος Παναγίας « Το Κάστρο».
Οι ταινίες μικρού μήκους και τα ντοκιμάντερ των μαθήτων της Καβάλας, παρουσιάστηκαν το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Απριλίου στην «Παλία Μουσική» παρουσία μελών του συλλόγου, τοπικών φορέων αλλά και πολιτών.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι οι συμμετέχοντες ήταν μόνο τέσσερεις λόγο της πανδημίας. Και πιο συγκεκριμένα συμμετείχαν μαθητές.