Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες φυσικού αερίου στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού
Επιλύθηκε η κυκλοφοριακή ομαλότητα στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού.
Ο συγκεκριμένος δρόμος εξυπηρετούσε μόνο για την έξοδο απο την πόλη καθώς εκτελούνταν έργα φυσικού αερίου.
Απο το πρωί της Τετάρτης 16 Μαρτίου όμως, ο δρόμος αυτός λειτουργεί κανονικά, καθώς οι εργασίες στο σημείο ολοκληρώθηκαν. Ενώ να τονιστεί οτι οι εργασίες του φυσικού αερίου μεταφέρονται στην πλατεία Καπνεργάτη, ώστε μετα την ολοκλήρωση τους να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης της πλατείας.