Οικοδόμοι | Αρχίζει η καταβολή δωρόσημου από την Δευτέρα

Το Σωματείο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Καβάλας ενημερώνει τους συναδέλφους οικοδόμους ότι αρχίζει η καταβολή Δωροσήμου  Β΄ τετραμήνου 2014 στους εργατοτεχνίτες οικοδόμους από 28/7/2014 μέχρι 21/8/2014 κατά τις ημερομηνίες 28, 29/7/2014 και 5, 6, 7, 20, 21/8/2014   εντός του πρωινού ωραρίου λειτουργίας του ΙΚΑ Καβάλας.

          Οι δικαιούχοι για την άμεση εξυπηρέτησή τους θα πρέπει να προσκομίσουν:

1)     Αστυνομική ταυτότητα

2)     Για τους απογραφέντες μέχρι 03/02/2002 Βιβλιάριο Εντολών Ασφάλισης ή Απόσπασμα Λογαριασμού Ασφαλισμένου

3)     Για τους απογραφέντες από 04/02/2002 και μετά Βεβαίωση Απογραφής Ασφαλισμένου.