Οι Τούρκοι βγάζουν ξανά στο Αιγαίο το Τσεσμέ-Θα πλεύσει μεταξύ Λήμνου και Ουρανούπολης
To γαϊτανάκι των προκλήσεων από την Τουρκία συνεχίζεται καθότι οι Τούρκοι βγάζουν ξανά το ΤΣΕΣΜΕ στο Αιγαίο. Για τρίτη φορά μέσα σε λίγες μέρες.
Σύμφωνα με την NAVTEX η περιοχή που θα πλεύσει είναι μεταξύ Λήμνου και Ουρανούπολης, από τη Δευτέρα 06 Μαρτίου μέχρι και τη Παρασκευή 10 Μαρτίου.
Η NAVTEX:
ΝΑVTEX 277/17
ZCZC FA73 ANTALYA TURK RADIO
ZCZC
040900 UTC MAR 17
ANTALYA TURK RADIO
NAVTEX N/W: 277/17
AEGEAN SEA
SCIENTIFIC (HYDROGRAPHIC AND OCEANOGRAPHIC) RESEARCH BY TCG CESME BETWEEN 06-10 MAR 17 IN AREA BOUNDED BY
A. 40 08 94 N 024 59 97 E
B. 39 40 94 N 024 34 97 E
C. 39 58 94 N 024 22 97 E
D. 40 18 05 N 024 42 31 E
CAUTION ADVISED