Οι πρώτες εικόνες από το περίπτερο της Λήμνου στην έκθεση «Ελλάδος Γεύση»
Άνοιξε τις πόρτες της η έκθεση «Ελλάδος Γεύση» που επιστρέφει για τρίτη χρονιά στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Από τις 10 έως τις 13 Μαΐου 2018 η «Ελλάδος Γεύση» θα ταξιδέψει τους επισκέπτες της σε όλη την Ελλάδα, με βασικά συστατικά τη Γαστρονομία, τον Τουρισμό και τον Πολιτισμό.
Περιφέρειες, δήμοι και παραγωγοί συμμετέχουν και φέτος για να αναδείξουν άριστα τις περιοχές που εκπροσωπούν ανά την Ελλάδα. Από εκεί δεν θα μπορούσε να λείπει και ο Δήμος Λήμνου που σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Λήμνος Τουριστική συμμετέχουν με δικό τους περίπτερο.
Συντάκτρια: Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Λήμνος