Ο φυσιολατρικός όμιλος Καβάλας γιόρτασε την Πρωτομαγιά με το καθιερωμένο γλεντάκι

Γύρω από το σπιτάκι του Φ.Ο.Κ. στήθηκε και φέτος ένα όμορφο γλέντι με τους Καβαλιώτες να συγκεντρώνονται για να ψήσουν λιχουδιές, να πιουν και να γλεντήσουν με την ψυχή τους, όπως επιβάλλει η μέρα της Πρωτομαγιάς.