Ο “Πόλεμος” της Μάσκας | Διχογνωμία για την χρήση μάσκας στα σχολεία

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε επίσημα και ήδη όπως αναμενόταν έκαναν την εμφάνισή τους σε ορισμένα σχολεία της χώρας γονείς που αρνούνται να βάλουν μάσκα στα παιδιά τους.

Κάποιοι γονείς ισχυρίζονται ότι τα παιδιά έχουν αναπνευστικά προβλήματα και γι’ αυτό δε μπορούν να φορούν μάσκα. Άλλοι, αρνούνται εντελώς να τα στείλουν σχολείο λέγοντας ότι δεν θα κρατήσουν τα παιδιά στο σπίτι για όσο χρειαστεί.

Στην Καβάλα το νούμερο αυτό ξεπερνά τα 10 παιδιά ενώ στις Σέρρες τα 20!