Ο Μάκης Παπαδόπουλος “μπαίνει μπροστά” για το έργο ύδρευσης στον πρώην Δήμο Φιλίππων

Ο Μάκης Παπαδόπουλος “σπάει τη σιωπή” και την αδιαφορία που επικρατεί εδώ καιρό για την πορεία του έργου ύδρευσης στον πρώην δήμο Φιλίππων. Ο δημοτικός σύμβουλος Δήμου Καβάλας και επικεφαλής του συνδυασμού «Ο Τόπος της Ζωής μας», ανέλαβε πρωτοβουλία ενημέρωσης και κινητοποίησης της τοπικής κοινωνίας και των κατοίκων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, για την υλοποιηση του έργο ύδρευσης από τις πηγές Βοϊράνης. Στοχος να ενημερωθούν όλοι για το σοβαρό αυτό ζήτημα και να εξεταστούν ενέργειες πίεσης προς την εταιρεία του αγωγού ΤΑΡ.