Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Ιχθυόσκαλα της Καβάλας
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκίνησε την διήμερη περιοδεία του σε Καβάλα, Θάσο και Δράμα.
Ο κ. Μητσοτάκης το πρωί συναντήθηκε με αλιείς στην ιχθυόσκαλα της Καβάλας και στη συνέχεια θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις του «Πρίνος ΙΙ».
Τη φωτογραφία ανέβασε ο ίδιος στο Twitter του :
Στην Ιχθυόσκαλα της Καβάλας συζητώντας για τα προβλήματα των αλιέων. Ο πρωτογενής τομέας είναι προτεραιότητά μας. pic.twitter.com/s2AWD7bFq0
— Kyriakos Mitsotakis (@kmitsotakis) July 26, 2017
