Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Ιχθυόσκαλα της Καβάλας

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκίνησε την διήμερη περιοδεία του σε Καβάλα, Θάσο και Δράμα.

Ο κ. Μητσοτάκης το πρωί συναντήθηκε με αλιείς στην ιχθυόσκαλα της Καβάλας και στη συνέχεια θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις του «Πρίνος ΙΙ».

Τη φωτογραφία ανέβασε ο ίδιος στο Twitter του :