Ο δικηγορικός σύλλογος Καβάλας ζητά να παραχωρηθεί το παλιό δικαστικό μέγαρο στον δήμο (Video)

Σε “συστράτευση” δυνάμεων καλεί ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης τον Περιφερειάρχη για την διεκδίκηση του κτιριακού συγκροτήματος των 17.000 τ.μ. του παλιού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης ,και την μετατροπή του σε ένα “πολυχώρο” υπηρεσιών όπου θα στεγαστούν η αντιπεριφέρεια ,η Αστυνομική Διεύθυνση και άλλες υπηρεσίες. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης στην εκπομπή ENA LIVE , θα κάνω επανάσταση αν δε δώσουν το κτίριο του παλιού νοσοκομείου.