Ο Δήμος Καβάλας ευχαριστεί τους εργαζόμενους της Β.Φ.Λ.
Ο Δήμος Καβάλας ευχαριστεί θερμά τους εργαζόμενους στη Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων για την προσφορά που έκαναν προς το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Κοινωνικό Φαρμακείο – Ιατρείο, σε τρόφιμα και φάρμακα, σε μια προσπάθεια στήριξης και ενίσχυσης των παραπάνω κοινωνικών δομών βοηθώντας όσους συμπολίτες μας έχουν ανάγκη αυτές τις άγιες ημέρες.