Ξεκινά στις 14 Απριλίου η υποβολή δηλώσεων εγγραφών στο Εθνικό Κτηματολόγιο

Την ερχόμενη Τρίτη 14 Απριλίου ξεκινάει η υποβολή δηλώσεων για εγγραφή στο εθνικό κτηματολόγιο για όλες τις περιοχές που δεν έχει γίνει ακόμη πλήρης καταγραφή, ενώ η προθεσμία υποβολής δηλώσεων είναι τρίμηνη και εκπνέει στις 14 Ιουλίου. Η εγγραφή στο κτηματολόγιο αφορά όλους τους κατόχους οικημάτων αγροτικών εκτάσεων και άλλων εμπράγματων που πρέπει να καταγραφούν εξαιρουμένων των περιπτώσεων που έχει γίνει η καταγραφή δηλαδή στην πόλη της Καβάλας, στην Θάσο και την Ελευθερούπολη. Η διαδικασία είναι απλή καθώς κάποιος για να εγγράψει τα περιουσιακά του στοιχεία πρέπει να φέρει αντίγραφο του συμβολαίου, ταυτότητα και έγγραφο που να αποδεικνύει το ΑΦΜ του. Το αντίτιμο για κάθε κτήση που εγγράφεται είναι 35 ευρώ ενώ σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης εγγραφής υπάρχουν αυστηρά πρόστιμα. Ο εκπρόσωπος της αναδόχου κοινοπραξίας που διεξάγει την κτηματογράφιση Δημήτριος Γκατζηρούλης μας εξηγεί αναλυτικά την διαδικασία.