Ξεκίνησε η τρίτη δόση εμβολιασμού για τους υγειονομικούς
Ξεκίνησε και επίσημα η τρίτη δόση εμβολιασμού σε όλους τους υγειονομικούς της χώρας.
Την είδηση έκανε γνωστή μέσω ανάρτησης της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πρόεδρος των Εργαζομένων Νοσοκομείου Καβάλας Κατερίνα Πετράκη η οποία προχώρησε από τους πρώτους στον εμβολιασμό της.
Δείτε την ανάρτηση
