Ξεκίνησε η κοπή των ξεραμένων κλαδιών από τους φοίνικες που “επλήγησαν” από την “Αριάδνη” (Video)
Στην κοπή των ξεραμένων κλαδιών των φοινίκων της Παραλιακής ζώνης Καβάλας προχώρησαν εργαζόμενοι του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας ήδη από την Μεγάλη Δευτέρα.
Το ισχυρό και τσουχτερό κρύο επηρέασε έντονα τα φυτά και ο οργανισμός Λιμένα Καβάλας είχε τον φόβο κυρίως των μεγάλων φυτών συμπληρώνει σε δηλώσεις του ο κύριος Ηλιάδης.