Ξεκίνησαν οι πληρωμές των μαθητικών μετακινήσεων στην Καβάλα (Video)

Μετά από αναμονή δύο και πλέον ετών τα μέλη του συνεταιρισμού πληρώνονται για τις μαθητικές μετακινήσεις ακόμη και από το έτος 2015.

Όπως είπε ο κ. Κατσίδης, έχει ήδη καταβληθεί το 30% των χρημάτων που οφείλονταν, τόνισε πως οι πληρωμές συνεχίζονται, αναγνώρισε ότι βοήθησαν οι ενέργειες που έγιναν εκ μέρους των αιρετών, με κυριότερη τη ψήφιση τροπολογίας από τη βουλή στο τέλος του 2016.  Ο κ. Κατσίδης επανέλαβε ότι η μεταφορά των μαθητών μέσω και του καινούργιου διαγωνισμού εξελίσσεται με ασφάλεια και συνέπεια από τα ταξί των συνεταιρισμού, ευχήθηκε ωστόσο η πληρωμή των οφειλομένων να γίνεται έγκαιρα. Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας τόνισε πως αναμένεται μία έγκριση από την Αποκεντρωμένη για την πλήρη κάλυψη των δεδουλευμένων σε όλους τους φορείς μέχρι και τα τέλη Ιουνίου 2017.