Ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί στο Κ.Υ. Καβάλας

Ξεκίνησαν την Δευτέρα οι εμβολιασμοί και στο κέντρο υγείας Καβάλας. Πρόκειται για το τέταρτο εμβολιαστιακο κέντρο που λειτουργεί στην Π.Ε. Καβάλας. Το κέντρο υγείας έχει την δυνατότητα να διενεργεί παραπάνω από 100 εμβολιασμούς ημερησίως.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ena channel.