Ξάνθη | Σύλληψη 2 ατόμων για απόπειρα κλοπής

Συνελήφθησαν επ΄αυτοφώρω την 15-10-2015 τις πρώτες πρωινές ώρες, στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, δύο (2) Έλληνες, ηλικίας 24 και 18 ετών, να έχουν διαρρήξει γραφείο, χωρίς να προλάβουν να αφαιρέσουν οτιδήποτε από το εσωτερικό του. Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 1 διαρρηκτικό εργαλείο, 2 ζευγάρια γάντια, 1 περιλαίμιο και 1 μπλούζα.