Ξάνθη | Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη

Την Πέμπτη (17-11-2016) το απόγευμα στην Ηλιόπετρα Ξάνθης, έλαβε χώρα τροχαίο ατύχημα, όταν Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 16χρονος Έλληνας συγκρούστηκε μετωπικά με δίκυκλο μοτοποδήλατο που οδηγούσε 75χρονος Έλληνας. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να τραυματίσει θανάσιμα ο 75χρονος και ελαφρά ο 16χρονος, ο οποίος στη συνέχεια εγκατέλειψε τον τόπο του ατυχήματος.

Ύστερα από επιστάμενες αναζητήσεις των αστυνομικών του Αστυνομικού Σταθμού Ευλάλου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης εντοπίσθηκε και συνελήφθη ο 16χρονος.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι ο 16χρονος είχε αφαιρέσει το όχημα που οδηγούσε, λίγη ώρα νωρίτερα από το ίδιο χωριό.

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και το Κέντρο Υγείας Αβδήρων.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.