Ξάνθη | Εκδηλώσεις Αφιερωμένες στην Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Τρίτη 19 Μαΐου 2016, ώρα 19:30

Χώρος: Μνημείο Προσφυγικού Ελληνισμού, Πλ. Ελευθερίας

 -Τρισάγιο για τα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, χοροστατούντως του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ξάνθης και Περιθεωρίου

κ.κ. Παντελεήμονος.

Κυριακή 22 Μαϊου 2016, ώρα 10:30

Χώρος: Ιερός Ναός της Του Θεού Σοφίας.

-Επιμνημόσυνη δέηση

-Κατάθεση στεφάνων στο μνημείο προσφυγικού Ελληνισμού

-Δεξίωση στην Λέσχη του Συλλόγου Ποντίων Ν. Ξάνθης (παροδος Θερμοπυλών 8)

« Ο Πόντον εν Ελληνισμός- ο Πόντον εν κειμήλιον

Απές σον κόσμον θα φωτάζ’ – όσον φωτάζ κι ο ήλιον»

Το να μιλάμε εκατό χρόνια μετά για την Γενοκτονία των Χριστιανικών πληθυσμών στην Μικρά Ασία δεν είναι απλά μια επιλογή, το να μιλάμε για την Γενοκτονία είναι ευθύνη και μάλιστα πανανθρώπινη ευθύνη.