Νεκρός ένας 42χρονος σε τροχαίο με μοτοσικλέτα

Πολύ άσχημο τέλος είχε η προσπάθεια ενός 42χρονου κάτοικου Καβάλας, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο περί τις 6:35 το πρωί της Πέμπτης, ο οποίος ξεκίνησε με την μοτοσικλέτα του να πάει στην δουλειά του. Συγκεκριμένα, την ώρα που ο 42χρονος εκινείτο στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, στο ύψος του παιδικού σταθμού, συγκρούστηκε με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να εκσφενδονιστεί από το δίκυκλό του και χτυπήσει επάνω σε μεταλλικό στύλο σύμφωνα με τις μαρτυριές. Ο άτυχος 42χρονος άντεξε για λίγο στα τραύματα του, και μάλιστα σύμφωνα με τις μαρτυρίες φορούσε κράνος, κάτι όμως που δεν στάθηκε ικανό να αποσοβήσει το μοιραίο και ενώ διατηρούσε τις αισθήσεις του μέχρι και την μεταφορά του στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, στην συνέχεια υπέκυψε στα τραύματά του.