Νέα Συνομοσπονδία Εμπόρων για τις διεκδικήσεις του κλάδου | Ηχηρό μήνυμα ένωσης από Καβάλα

Το πρωί της Κυριακής 11/7 πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Προέδρων σε πανελλαδικό επίπεδο των σωματείων εμπόρων λαϊκών αγορών στην αίθουσα συνεδριάσεων της ΟΕΒΕ Καβάλας.

Κυρίαρχο μέλημα και προτεραιότητα των σωματείων είναι να δημιουργηθεί μία νέα συνομοσπονδία για να ακουστούν τα αιτήματα, οι διεκδικήσεις των εμπόρων αλλά και φυσικά με ενωτικό κλίμα να συζητηθεί το πολυνομοσχέδιο που θα είναι ταφόπλακα για τον συγκεκριμένο κλάδο.

Όπως τονίζει και ο Πρόεδρος του Σωματείου Εμπόρων Ν. Καβάλας κ. Σωτήρης Ιωαννίδης, με αυτή την κίνηση η φωνή μας θα είναι ακόμη πιο δυνατή στο άμεσο μέλλον.