Νέα προσφυγή του Δήμου Καβάλας στο άρθρο 152
Νέα προσφυγή έκανε ο Δήμος Καβάλας στο άρθρο 152 σχετικά με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, να απαλαχθούν οι επαγγελματίες από τα δημοτικά τέλη μέχρι το τέλος του 2020.
Την ίδια ώρα ο Δήμος Ξάνθης αλλά και ο Δήμος Παγγαίου έχουν την πρόθεση να βοηθήσουν τους επαγγελματίες ωστόσο όπως φαίνεται αρμόδια για τέτοια θέματα είναι η κεντρική Κυβέρνηση. Οι επαγγελματίες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για καθώς το δεύτερο lockdown θα γονατίσει τις επιχειρήσεις τους.