Νέα εταιρία της ΒΦΛ αλλά με τους παλιούς εργαζομένους | Αντιδράει το σωματείο εργαζομένων
Αναστάτωση στις τάξεις των εργαζομένων της ΒΦΛ έχει φέρει η είδηση ότι η Βιομηχανία δημίουργησε μία νέα εταιρία η οποία ως σκοπό της θα έχει να προωθήσει στην εσωτερική αγορά την πώληση λιπασμάτων που παράγονται στο εργοστάσιο. Το όνομα της εταιρίας είναι «Ελλαγκρολιπ» αλλά δεν προκύπτει από οποιοδήποτε στοιχείο ότι είναι θυγατρική της ΒΦΛ. Ωστόσο είναι ήδη γνωστό πως η νέα εταιρία θα προωθεί μέρος της παραγωγής σε νέους πελάτες. Αυτό το οποίο ενοχλεί περισσότερο όμως το σωματείο είναι η είδηση ότι η εταιρία αντλεί προσωπικό από το ήδη υπάρχων του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ του εργοστασίου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων ήδη έχουν γίνει 10 απολύσεις και επαναπροσλήψεις στην νέα εταιρία με άγνωστους προς το παρόν όρους εργασίας.
Σύμφωνα δε με πληροφορίες που κυκλοφορούν στον τοπικό τύπο οι απολύσεις του τμήματος πωλήσεων έγιναν προ διμήνου, οι δε απολύσεις του τμήματος μάρκετινγκ έγιναν πριν από το Πάσχα. Σύμφωνα δε με δηλώσεις του συνδικαλιστή κ. Πούλιου η νέα εταιρεία «Ελλαγκρολιπ» δεν είναι μόνο εμπορίας αλλά στο μητρώο της καταγράφονται και άλλες δραστηριότητες όπως η παραγωγή και η διάθεση προϊόντων. Εύλογες είναι επομένως οι υπόνοιες των εργαζομένων ότι πρόκειται για τον ίδιο μέτοχο της ΒΦΛ, έστω κι αν στο ΓΕΜΗ μεγαλομέτοχος εμφανίζεται μια κυπριακή εταιρεία.