Ν. Βούτσης | Καμία σχέση του Υπουργείου με το έγγραφο
Δεν φέρει καμιά ευθύνη το Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, για το έγγραφο που κυκλοφόρησε, χθες, και παρουσιάζει την Κυβέρνηση να έχει αποφασίσει να μη συλλαμβάνονται οι παράνομοι μετανάστες, που εισέρχονται στη Χώρα, δήλωσε στην “Κοινωνία Ώρα MEGA”, σήμερα το πρωί, ο Υπουργός Νίκος Βούτσης.
«Καμία σχέση και ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας, είτε του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, είτε του νέου Υπουργείου Μετανάστευσης.
Την ευθύνη του εγγράφου την έχει όποιος την υπογράφει και άρα υπάρχει θέμα» τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός ΕΣ.Δ.Α.
Στην ίδια εκπομπή, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνοριακών Φυλάκων, Παναγιώτης Χαρέλας έκανε λόγο για «ξεκάθαρη διαταγή Αρχηγείου για το τι πρέπει να κάνουμε από εδώ και στο εξής», διευκρινίζοντας ότι την διαταγή υπογράφει ο αρμόδιος του κλάδου των αλλοδαπών.