Μουριάδης | Θα πάω και στον Μπαϊντεν να πάρω χρίσμα

Διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες οι οποίες είχαν διαρρεύσει το προηγούμενο χρονικό διάστημα στους κύκλους της τοπικής ΝΟΔΕ αλλά και του ΚΙΝ.ΑΛ Καβάλας περί συζητήσεων για “χρίσμα” από το κυβερνών κόμμα της Ν.Δ προς τον Θόδωρο Μουριάδη ο ίδιος ο Δήμαρχος Καβάλας.

Μάλιστα τόνισε ότι σε όλα αυτά που έχουν ακουστεί ο ίδιος θα πάει ακόμα και στην Αμερική και θα ζητήσει να πάρει το χρίσμα και από τον Αμερικανό Πρόεδρο Τζό Μπάϊντεν (!)

Ακούστε όσα είπε στο ENA Channel ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης