Μηνύματα για τη ΒΦΛ στην πίτα των συνταξιούχων | Η ΒΦΛ θα συνεχίσει να λειτουργεί και να προσφέρει στην Καβάλα
Διαβεβαιώσεις για την ομαλή λειτουργία του εργοστασίου της ΒΦΛ έδωσαν τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας κατά την κοπή της πίτας του σωματείου συνταξιούχων της ΒΦΛ. “Mην ακούτε όσα λέγονται και όσα ακούγονται για το μέλλον της εταιρίας. Η ΒΦΛ θα συνεχίσει να λειτουργεί, να παράγει, να εξάγει και να πληρώνει τους μισθούς στους εργαζόμενους της. Η ΒΦΛ θα συνεχίσει να προσφέρει στην κοινωνία της Καβάλας” δήλωσε ο διευθυντής Νίκος Μπεχράκης.