Μεταφέρεται η υπηρεσία ασύλου από την Αλεξανδρούπολη στην Καβάλα
Μεταφέρεται στην Καβάλα η Υπηρεσία Ασύλου από την Αλεξανδρούπολη. Την συγκεκριμένη ανακοίνωση έκανε γνωστή ο Υπουργός Μετανάστευσης και ασύλου Νότης Μηταράκης.
Η απόφαση ελήφθη χθες, μετά την τηλεδιάσκεψη με τους Δημάρχους της ΠΕΔ ΑΜΑΘ που προκάλεσε ο Δήμαρχος και Πρόεδρος Βασίλης Μαυρίδης.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ