Με φιλοδοξίες, στόχους και επιτυχίες η πρωτοχρονιάτικη πίτα του ΝΟΚ
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε ο Ναυταθλητικός όμιλος Καβάλας ανήμερα των Θεοφανείων, παρουσία πολλών μικρών και μεγάλων αθλητών από όλα τα τμήματά του (κολύμβηση, υδατοσφαίριση, ιστιοπλοΐα), της ηγεσίας του δήμου και της αντιπεριφέρειας, καθώς και των βουλευτών Καβάλας, καθώς και του περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου.