Με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας συναντιέται αύριο ο πρωθυπουργός

Στο πλαίσιο των τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο, Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου, θα συναντηθεί στις 11:00, στο Προεδρικό Μέγαρο, με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλουστο πλαίσιο των τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων.