Με απόλυτη κατάνυξη τα Θεοφάνεια σε όλο τον Νομό Έβρου
Ο ήλιος με δόντια και το τσουχτερό κρύο, στην Αλεξανδρούπολη, δεν απέτρεψε τους πάνω από δέκα θαρραλέους νεαρούς να βουτήξουν στα παγωμένα νερά του λιμανιού της πόλης για να πιάσουν τον Σταυρό. Την ίδια ώρα Με λαμπρότητα γιορτάστηκαν και φέτος τα Θεοφάνεια στην Ορεστιάδα με την ρίψη του σταυρού να γίνεται στο κλειστό Κολυμβητήριο της πόλης.