Με KILL SWITCH όλα τα κινητά από το 2015

Το KILL SWITCH είναι ένα ασύρματο σύστημα το οποίο θα διαγράφει όλα τα δεδομένα από ένα smartphone. Θα είναι στάνταρ σε όλα τα smartphones από το 2015.

Ήδη οι Apple, Google, Samsung και Microsoft σε συνεργασία με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ καθορίζουν τα στάνταρ του συστήματος. Με νόμο όλα τα smartphone που θα πωλούνται από το καλοκαίρι του 2015 θα πρέπεθ να έχουν ενσωματωμένο αυτό το σύστημα.

Όπως πιθανώς καταλάβατε με το KILL SWITCH το τηλέφωνο όχι μόνο θα διαγρ’αφει όλα τα περιεχόμενά του αλλά θα είναι και εντελώς άχρηστο σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής.

Η κλοπή κινητών έχει εξελιχθεί σε μάστιγα σε όλο το πλανήτη. Εκτός από την οικονομική απώλεια υπάρχουν περιπτώσεις ακόμα και εκβιασμών, όταν οι κλέφτες εκμεταλλεύονται τα κρίσιμα προσωπικά δεδομένα του κατόχου.