Μετά την σημερινή αυτοψία στο χώρο που γίνονται οι εργασίες για την διέλευση του αγωγού ΤΑΡ πλησίον των Λασπόλουτρων, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος και η δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα με κοινή επιστολή τους ζητούν την διακοπή κάθε δραστηριότητας.
