Μαρκόπουλος | “Η Καβάλα δεν μπορεί να δεχθεί περισσότερους πρόσφυγες”
200 πρόσφυγες και μετανάστες από ευάλωτες οικογένειες μετακινούνται σήμερα από τη Λέσβο με πλοία για Καβάλα και Πειραιά.
Το σχέδιο αποσυμφόρησης του νησιού που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου μήνα θα συνεχιστεί και τη νέα χρονιά, ενώ προβλέπεται από τις 5.500 πρόσφυγες και μετανάστες που φιλοξενούνται στο ΚΥΤ της Μόριας, να μεταφερθούν περί τους 2.000 χιλιάδες εκτός νησιού.
Ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος, επισημαίνει σε δηλώσεις του στην κάμερα του ΕΝΑ, πως “Η Καβάλα δεν μπορεί να δεχθεί περισσότερους πρόσφυγες”.