Μήχανημα ανίχνευσης κορωνοϊου απέκτησε το Νοσοκομείο Ξάνθης μετά απο μήνες ταλαιπωρίας και εκατοντάδες κρούσματα

Σε λειτουργία τέθηκε υπερσύγχρονος Μοριακός Αναλυτής Ανίχνευσης Covid-19 στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, περιοχή με πολλά κατ’ αναλογία θετικά κρούσματα και θανάτους.

Με την ευκαιρία η διοίκηση του νοσοκομείου ενημερώνει πως για την «τρομερή επιβάρυνση σε όγκο ιατρικής υποστήριξης της κοινότητας», για την αντιμετώπιση της πανδημίας προχώρησε στις εξής ενέργειες:

«- Δημιουργήσαμε άμεσα Αίθουσες Αρνητικής Πίεσης (21 κλίνες) και μάλιστα με ξεχωριστή πτέρυγα Covid-19 (15 κλίνες), κάτι πρωτόγνωρο για επαρχιακό νοσοκομείο.

– Αυξήσαμε τις κλίνες ΜΕΘ από 5 σε 7.

– Διεξήγαμε έναν πολύ μεγάλο αριθμό test κορωνοϊού: 990 σε ασθενείς, 400 σε υγειονομικά στελέχη, 450 σε προεγχειρητικούς ελέγχους.

–  Αντιμετωπίσαμε με επιτυχία έναν τεράστιο όγκο νοσηλειών στην πτέρυγα Covid: Σύνολο Ασθενών: 298 (εκ των οποίων 71 επιβεβαιωμένα κρούσματα Covid-19).

Προσελκύσαμε και δεχθήκαμε ιδιωτικές δωρεές: Πάνω από 500.000 ευρώ σε Μ.Α.Π. και εξοπλισμό σε ΜΕΘ & Covid πτέρυγα.

– Διαθέσαμε μέχρι σήμερα έναν πολύ μεγάλο αριθμό Μέσων Ατομικής στο προσωπικό ώστε να είμαστε πλήρως καλυμμένοι υγειονομικά και να μπορούμε να παρέχουμε στους ασθενείς μας απρόσκοπτα τις ιατρικές μας και νοσηλευτικές υπηρεσίες: 92.000 τεμ. μάσκες, 481.000 τεμ. γάντια, 4.200 τεμ. σκάφανδρα, 6.000 τεμ. στολές υψηλής προστασίας.

– Συμβάλλαμε σημαντικά στην αντιμετώπιση της διασποράς του ιού στον Νομό Ξάνθης, με παροχή βοήθειας στον ΕΟΔΥ και στην Πολιτική Προστασία, παρέχοντας υλικούς και ανθρώπινους πόρους στα συνεργεία δειγματοληψίας».

Όπως σημειώνει, η ανάγκη για ενίσχυση με μηχάνημα ανίχνευσης της Covid-19 διαγνώστηκε από τις αρχές ακόμα της πανδημίας, οπότε και ξεκίνησε η διαδικασία εξεύρεσης του αντίστοιχου εξοπλισμού. «Από σήμερα το νοσοκομείο μας διαθέτει έναν υπερσύγχρονο Μοριακό Αναλυτή Ανίχνευσης Covid-19 (real time PCR), δυναμικότητας 96 δειγμάτων ταυτόχρονα.