Μέχρι τον Αύγουστο η επάρκεια φαρμακευτικού υλικού στο ΠΓΝΕ Αλεξ/πολης

«Μέχρι τον Αύγουστο θα τελειώσουν τα φάρμακα του νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης. Χρειαζόμαστε άμεσα μια τροποποίηση στον κόφτη για να ρυθμίσουμε τον προϋπολογισμό του νοσηλευτικού ιδρύματος».

Αυτή ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του προέδρου του συλλόγου εργαζομένων του πανεπιστημιακού γενικού νοσοκομείου Έβρου στην Αλεξανδρούπολη, Χριστόδουλος Μεντίζης.

Ο κ. Μεντίζης μίλησε και για την απεργιακή κινητοποίηση που διοργάνωσε προχθές η πανελλήνια ομοσπονδία εργαζομένων των νοσοκομείων και ανέλυσε ένα προς ένα τα αιτήματα τους.

 
Πηγή: deltatv.gr