Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης | “Εικονογραφώντας το Θείο”

Με δελτίο τύπου η Φιλοπρόοδη Ένωση Ξάνθης αναφέρει…

“Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015 & ώρα 20.00 στο Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης
Εικονογραφώντας το Θείο.
Η αναπαράσταση του Θεού σε διάφορους πολιτισμούς και εποχές.
Με την Κική Χριστοδούλου, ιστορικό τέχνης – μουσειολόγο.

Κλείνουμε τις παρουσιάσεις της προσωπογραφίας, χωρίς βέβαια να έχουμε εξαντλήσει την τεράστια αυτή ενότητα. Στην τελευταία μας συνάντηση, θα ανιχνεύσουμε την ανάγκη του ανθρώπου να δώσει εικόνα και πρόσωπο σε ότι πίστεψε και πιστεύει. Η εικονογράφηση του Θείου, δεν είναι κάτι νέο και καινοτόμο. Ακολουθεί όμως μια πορεία παραδόσεων και αλλαγών, συνέχειας και καινοτομιών. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε την αρχή του νήματος και την εικονογραφική εξέλιξη μέχρι σήμερα, μέσα από συγκεκριμένες παραστάσεις.”