Λήξη συναγερμού στο ΣτΕ, ξεκίνησε πάλι η διάσκεψη για τις τηλεοπτικές άδειες
Η απειλή για βόμβα διέκοψε για λίγη ώρα τη διαδικασία για τις τηλεοπτικές άδειες.
Ξεκινάει και πάλι η διάσκεψη της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για τις τηλεοπτικές άδειες η οποία είχε διακοπεί
λόγω τηλεφωνήματος για βόμβα στο δικαστικό μέγαρο.
Η σημερινή διαδικασία είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τη διαδικασία χορήγησης των τηλεοπτικών αδειών καθώς οι δικαστές καλούνται να αποφασίσουν εάν θα γίνουν δεκτές ή όχι οι προσφυγές των καναλιών. Αν αποφανθούν πως οι προσφυγές θα πρέπει να γίνουν δεκτές τότε οι τηλεοπτικές άδειες μπαίνουν σε νέα περιπέτεια.
Νωρίτερα η συνεδρίαση διεκόπη, καθώς προηγήθηκε τηλεφώνημα αγνώστου στο «Βήμα» και την «Εφημερίδα των Συντακτών» για βόμβα στο κτήριο.
Η περιοχή είχει αποκλειστεί, ενώ στο σημείο έφτασαν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.