Κύπελλο Ελλάδας | Την Τρίτη ξεκινά η φάση των «16».
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία όρισε τέσσερα παιχνίδια για την Τρίτη 8/1 απο τα οποια ξεχωρίζουν το Παναχαϊκή – ΠΑΟΚ και το Ξάνθη – Ολυμπιακός επισης ο ΠΑΣ Γιάννινα υποδέχεται τον Πανιώνιο και ο Εργοτέλης τον ΟΦΗ. Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας εχει γνωστοποίηση τους ορισμούς των διαιτητών για ολα τα παιχνιδια.
Τρίτη 8/1
ΠΑΣ Γιάννινα – Πανιώνιος (15.00)
Διαιτητής: Βασίλειος Φωτιάς (Πέλλας)
Βοηθοί: Χρυσούλα Κουρομπύλια (Δυτικής Αττικής), Παναγιώτης Κωνσταντόπουλος (Κορινθίας)
4ος: Φώτιος Ντάουλας (Δυτ. Αττικής)
Παναχαϊκή-ΠΑΟΚ (17.00)
Διαιτητής: Γιώργος Τζοβάρας (Φθιώτιδας)
Βοηθοί: Ράινχαρτ Μπούξμπαουμ (Ανατολικής Αττικής), Κωνσταντίνος Κωνστάντιος (Ευβοίας)
4ος: Λάμπρος Μπεκιάρης (Καρδίτσας)
Ξάνθη – Ολυμπιακός (17.15)
Διαιτητής: Πραξιτέλης Ζαχαριάδης (Μακεδονίας)
Βοηθοί: Πέτρος Πάτρας (Μακεδονίας), Γεώργιος Χριστακόγλου (Χαλκιδικής)
4ος: Αλέξανδρος Τσακαλίδης (Χαλκιδικής)
Εργοτέλης-ΟΦΗ (19.30)
Διαιτητής: Γιώργος Βρέσκας (Πιερίας)
Βοηθοί: Δαμιανός Ευθυμιάδης (Πιερίας), Δημήτριος Γκάγκας (Λάρισας)
4ος: Φώτιος Πολυχρόνης (Πιερίας)