Κύπελλο Ελλάδας | Την Τρίτη ξεκινά η φάση των «16».

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία όρισε τέσσερα παιχνίδια για την Τρίτη 8/1 απο τα οποια ξεχωρίζουν το Παναχαϊκή – ΠΑΟΚ και το Ξάνθη – Ολυμπιακός επισης ο ΠΑΣ Γιάννινα υποδέχεται τον Πανιώνιο και ο Εργοτέλης τον ΟΦΗ. Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας εχει γνωστοποίηση τους ορισμούς των διαιτητών για ολα τα παιχνιδια.

Τρίτη 8/1

ΠΑΣ Γιάννινα – Πανιώνιος (15.00)

Διαιτητής: Βασίλειος Φωτιάς (Πέλλας)

Βοηθοί: Χρυσούλα Κουρομπύλια (Δυτικής Αττικής), Παναγιώτης Κωνσταντόπουλος (Κορινθίας)

4ος: Φώτιος Ντάουλας (Δυτ. Αττικής)

Παναχαϊκή-ΠΑΟΚ (17.00)

Διαιτητής: Γιώργος Τζοβάρας (Φθιώτιδας)

Βοηθοί: Ράινχαρτ Μπούξμπαουμ (Ανατολικής Αττικής), Κωνσταντίνος Κωνστάντιος (Ευβοίας)

4ος: Λάμπρος Μπεκιάρης (Καρδίτσας)

Ξάνθη – Ολυμπιακός (17.15)

Διαιτητής: Πραξιτέλης Ζαχαριάδης (Μακεδονίας)

Βοηθοί: Πέτρος Πάτρας (Μακεδονίας), Γεώργιος Χριστακόγλου (Χαλκιδικής)

4ος: Αλέξανδρος Τσακαλίδης (Χαλκιδικής)

Εργοτέλης-ΟΦΗ (19.30)

Διαιτητής: Γιώργος Βρέσκας (Πιερίας)

Βοηθοί: Δαμιανός Ευθυμιάδης (Πιερίας), Δημήτριος Γκάγκας (Λάρισας)

4ος: Φώτιος Πολυχρόνης (Πιερίας)