Κύπελλο B`κατηγορίας | H Κεραμωτή με 3-1 του Χρυσοχωρίου για τον 1ο όμιλο
Στον τελικό του 1ου ομίλου της Β’ κατηγορίας η ομάδα της Κεραμωτής ήταν αυτή που πήρε το κύπελλο στο τέλος του τελικού που έγινε στο γήπεδο του Αγιάσματος. Επικράτησε με 3-1 του Χρυσοχωρίου σ’ έναν βαρύ από τις δύσκολες καιρικές συνθήκες αγωνιστικό χώρο, παρουσία αρκετού κόσμου και από τα δύο χωριά. Στον τελικό έδωσε το παρόν, εκτός από την διοίκηση της ΕΠΣΚ, ο αντιδήμαρχος και ο δήμαρχος Νέστου Βαγγέλη Τσομπανόπουλος, ο οποίος στην αρχή του αγώνα απευθυνόμενος στους ποδοσφαιριστές τους ευχήθηκε τα καλύτερα και αστειευόμενος δήλωσε την προτίμηση του στον Απόλλωνα, ως ομάδα του χωριού του… Στα αγωνιστικά, η Κεραμωτή αποδείχτηκε πιο αποτελεσματική και με περισσότερες δυνάμεις, φτάνοντας δίκαια στη νίκη με τα δύο γκολ που σημείωσε ο Βασιλειάδης και το ένα του Φαμπιόλ, κάνοντας μάλιστα ανατροπή στο σκορ. Ο Απόλλων είχε προηγηθεί στο 25ο λεπτό με απ’ ευθείας φάουλ του Νίκου Καζάρα.

