Κόπηκαν δέντρα απο το Χαλκερό Καβάλας

Το πρωί της Παρασκευής 14 Μαΐου κόπηκαν δέντρα στην περιοχή του Χαλκερού Καβαλας. Σύμφωνα με τον πρώην αντιδήμαρχο, Ανέστη Τσουρουκίδη, δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για την δράση αυτή. Ενω την ίδια ώρα ο κύριο Τσουρουκίδης δηλώνει οτι στην περιοχή οπου κόπηκαν τα δέντρα, θα δημιουργηθόυν νέα διόδια.