Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Δράμα τη Δευτέρα
Με δελτίο τύπου η Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας αναφέρει…
“«Απαγόρευση κυκλοφορίας στο ένα ρεύμα της Ε.Ο.ράμας –
Ξάνθης (μεταξύ Παρανεστίου – Σταυρούπολης), την Δευτέρα 02-11-2015
και την Τρίτη 03-11-2015».
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ TΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΡΑΜΑΣ
Έχοντας υπόψη :
1.
Τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ.2 του Ν.2696/99 “Περί Κώδικος Οδικής
Κυκλοφορίας”.
2.
Το γεγονός ότι τόσο την ευτέρα 02 Νοεμβρίου 2015, όσο και την Τρίτη 03
Νοεμβρίου 2015 θα εκτελεστούν γεωτρήσεις από τις 07.30΄ έως και 17.30΄
έκαστη, από την Ανώνυμη Εταιρεία «ΕΑΦΟΣ Α.Ε.» για την αποπεράτωση της
Γεωτεχνικής Έρευνας.
Α Π Ο Φ Α Σ Η
ΠΡΟΣ: ΒΛΕΠΕ ΠΙΝΑΚΑ ΑΠΟΕΚΤΝ
3.
Το γεγονός ότι η κυκλοφορία των οχημάτων στην Ε.Ο.ράμας- Ξάνθης δεν θα
διακοπεί, κατόπιν εγκατάστασης ειδικής σήμανσης και θα πραγματοποιείται από το
άλλο ρεύμα κυκλοφορίας.
4. Το γεγονός ότι η εν λόγω ρύθμιση αποτελεί έκτακτη περίπτωση και
επιβάλλεται από ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας για αντιμετώπιση τελείως
προσωρινής κατάστασης, από τις διατάξεις της παρούσας, δεν προκαλείται
δαπάνη σε βάρος του ημοσίου και αποσκοπούντες στην αποτροπή
ενδεχομένου ατυχήματος και την προστασία των διερχομένων.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
1.-
Απαγορεύουμε προσωρινά την κυκλοφορία των οχημάτων όλων των κατηγοριών
στο ένα (1) ρεύμα της Ε.Ο.ράμας – Ξάνθης, με την εκτροπή της κυκλοφορίας
στο άλλο ρεύμα,
σε ένα σημείο ( περίπου 20 μέτρων) επί της Ε.Ο.ράμας-Ξάνθης
ως εξής :
Α) ευτέρα 02 Νοεμβρίου 2015
Στη θέση περί τα 2,5 χλμ πριν από το Παρανέστι προς Ξάνθη και κατά τις ώρες
07.30΄-17.30΄
Β) Τρίτη 03 Νοεμβρίου 2015
Στη θέση περί τα 2,5 χλμ πριν από το Παρανέστι προς Ξάνθη και κατά τις ώρες
07.30΄-17.30΄
2.- Η κατάληψη του οδοστρώματος θα περιοριστεί στο εξωτερικό τμήμα της λωρίδας
κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Ξάνθη και θα αφήνει, πάνω στην συγκεκριμένη
λωρίδα, ελεύθερο τμήμα για διέλευση οχημάτων πλάτους 3μ. Η λωρίδα με
αντίθετη κατεύθυνση προς ράμα θα μείνει εξ’ ολοκλήρου ελεύθερη. Η
κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται σύμφωνα με τη σήμανση που θα
τοποθετηθεί για το σκοπό αυτό από τους υπεύθυνους του εκτελούμενου έργου
λαμβάνοντας υπόψιν την μελέτη σήμανσης- ρύθμισης κυκλοφορίας που έχει
εκπονηθεί και οφείλουν να επιτηρούν- συντηρούν αυτήν καθώς και να ορίσουν
υπεύθυνα άτομα για το σκοπό αυτό.
Επίσης, οφείλουν να ενημερώσουν την Υπηρεσία του Τμήματος Τροχαίας
ράμας για την έναρξη των εργασιών και την εγκατάσταση της σήμανσης και σε
καμία περίπτωση να μην διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην Ε.Ο.ράμας-
Ξάνθης.
3. – Οι παραβάτες της παρούσας θα διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις
ισχύουσες διατάξεις,
Ο ΔΙΕΘΥΝΤΗΣ
Γεώργιος ΚΑΪΠΑΚΗΣ
Αστυν. Διευθυντής”