Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κρήτη| Άλλαξε τα λόγια της η μητέρα της 13 χρονης που κατήγγειλε τον πατριό της ότι τη βίασε

Η μητέρα της  13 χρονης  υποστήρηζε περισσότερο τον σύζηγο της και όχι την κόρη της. << Η κόρη μου ήταν πάντα ευκολόπιστη , έλεγε συνέχεια απο το μυαλό της διάφορες ιστορίες . Έλεγε συνέχεια ψέματα >>, δήλωσε τότε στο  MEGA η μητέρα της 13 χρονης.

Μετά της φωτοφραφίες που δημοσιεύθηκαν του 46 χρονου συζύγου της . Η σύζηγος τα λέει τώρα διαφορετικά και δεν υποστηρίζει τώρα κανέναν .

Το 13 χρονο κορίτσι προτίμησε να το πει στη δασκάλα της για το δράμα που περνούσε δύο χρόνια στο σπίτι της . Μέχρι τώρα δεν έχουν τελειώσει οι ιατροδικαστικές εξετάσεις στο εργαστήριο της  Αθήνας.

Παραμένει στο νοσοκομείο η 13χρονη

Η 13 χρονη για δύο εβδομάδες νοσηλεύεται ακόμα στο νοσοκομείο είναι ήρεμη και υγιέστατη σύμφωνα με τα λόγια του διοικητή . <<Τη νοσηλεύουμε ακόμη στο νοσοκομείο μας . Κατά τη διάρκεια της ημέρας την προσέχουν άτομα από το χαμόγελο του παιδιού ενώ κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιούμε αποκλειστικά . Το παιδί είναι ήρεμο , ήσυχο με πολύ καλή διάθεση και καλή ψυχολογία . Επίσης παρακολουθείται και από ψυχολόγο>>, μίλησε στο MEGA o Kωνσταντίνος Τερζάκης , ο διοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου.

Η σύζυγος μετά που μπήκε ο άντρα της στη φυλακή έμεινε στο σπίτι της με πέντε ανήλικα παιδιά. << Περιμένω να δω τι θα βγει . Ούτε τον έναν κρίνω , ούτε τον άλλον. Ούτε ο κόσμος  με ρωτάει εμένα αν έχω να ταίσω τα παιδιά μου , ούτε ο κόσμος ενδιαφέρεται αν είμαι καλά ή όχι .(Με ενδιαφέρει ) αυτή τη στιγμή να μπορέσω να κάνω το καλύτερο που μπορώ για όλα μου τα παιδιά >>, είπε η μητέρα της 13 χρονης .

Η μητέρα της 13 χρονης έχει 3 παιδιά από τον προηγούμενο γάμο της και δύο παιδιά με τον κατηγορούμενο.

Γιάννης Γ.

 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Παγώνη για Πάσχα | «Να είμαστε προσεκτικοί, δεν χρειάζονται οι πολλές αγκαλιές και τα φιλιά»

Όπου φύγει… φύγει οι Έλληνες για το Πάσχα, χαρίζοντας υψηλή πληρότητα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, του Ιονίου και τις Κυκλάδες, ενώ παράλληλα θα κάνουν ποδαρικό στα ξενοδοχειακά θέρετρα και των υπόλοιπων νησιών που είναι έτοιμα να υποδεχθούν πλήθος κόσμου για τη σεζόν του 2024.

Παρά το γεγονός ότι τόσο η τιμή της βενζίνης, όσο και αυτή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων βρίσκονται στα ύψη, ο κόσμος δεν φαίνεται να πτοείται, αναζητώντας μία ευκαιρία «απόδρασης» από την απαιτητική καθημερινότητα.

Ωστόσο, οι συνθήκες συνωστισμού δημιουργούν ευνοϊκό κλίμα για την ανάπτυξη, αλλά και τη διασπορά μικροβίων και ιών. Για αυτόν τον λόγο η Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, επεσήμανε πως «πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί», μιλώντας σήμερα (29/04) στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Δεν χρειάζονται τα φιλιά και οι αγκαλιές, μόνο ευχές. Δεν μίλησε κανένας για απαγορεύσεις, παρά μόνο για προσοχή διότι υπάρχουν αρκετές ιώσεις ακόμη και το γνωρίζετε όλοι», επεσήμανε η κυρία Παγώνη,

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Πάσχα 2024 | «Tσούζει» το πασχαλινό τραπέζι

Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλουν οι καταναλωτές που θα επιλέξουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους για το πασχαλινό τραπέζι εκτός σούπερ μάρκετ, και κυρίως εκτός του «καλαθιού του Πάσχα», που τέθηκε σε ισχύ στις 24 Απριλίου.

Τόσο οι κτηνοτρόφοι όσο και εκπρόσωποι των καταναλωτικών οργανώσεων, η τιμή του οβελία στα κρεοπωλεία θα κινηθεί στα μεν μεγάλα αστικά κέντρα στα 16-17 ευρώ το κιλό, στη δε περιφέρεια στα 14-15 ευρώ το κιλό.

Αυτό σημαίνει ότι για ένα αρνί ή κατσίκι 10 κιλών τα νοικοκυριά θα πρέπει να πληρώσουν από 140-170 ευρώ, όταν στα σούπερ μάρκετ θα πληρώσουν για το ίδιου βάρους προϊόν από 97,8 έως 109,9 ευρώ. Κι αυτό γιατί οι τιμές των αμνοεριφίων στο «καλάθι του Πάσχα», που είναι διαθέσιμο στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ξεκινά από τα 9,78 ευρώ το κιλό για το αρνί έως και τα 10,99 ευρώ το κιλό για το κατσίκι.

«Τσιμπημένες», όμως, είναι και οι τιμές των κηπευτικών στα μανάβικα, με τις ντομάτες να αγγίζουν ακόμα και τα 2,5 ευρώ το κιλό έναντι 1,80 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα αγγούρια τα 0,60 ευρώ το τεμάχιο, όταν στις αλυσίδες πωλούνται ακόμα και στα 0,30-0,35 ευρώ το τεμάχιο, ενώ οι πατάτες φτάνουν ακόμα και τα 1,20 ευρώ το κιλό, τη στιγμή που στα σούπερ μάρκετ κινούνται στα επίπεδα των 0,95-1 ευρώ το κιλό.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα προϊόντα, που και στις αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων δεν περιλαμβάνονται στο «καλάθι», οι τιμές είναι ιδιαίτερα τσουχτερές. Για παράδειγμα, η φέτα πωλείται από 12,5 έως 15 ευρώ το κιλό, τα βαμμένα αβγά (10 τεμάχια) ξεκινούν από τα 4 και αγγίζουν ακόμα και τα 6,45 ευρώ, ενώ μία εξάδα μπίρες κοστίζει 6,3 ευρώ και τα αναψυκτικά τύπου cola βρίσκονται μια ανάσα από τα 5 ευρώ. Αντίστοιχα, ένα μπουκάλι κρασί μοσχοφίλερο ξεκινά από τα 7,5 ευρώ και φτάνει μέχρι και τα 10 ευρώ.

Μεγάλη «ψαλίδα» εμφανίζουν και οι τιμές του τσουρεκιού, το οποίο στα σούπερ μάρκετ πωλείται στα 6,5 ευρώ το κιλό, ενώ στα ζαχαροπλαστεία και στα αρτοποιεία η τιμή του κυμαίνεται στα 10 ευρώ το κιλό, δηλαδή 53,8% ακριβότερα.

Ετσι, το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού για 6-8 άτομα, με τα απολύτως απαραίτητα, ξεκινά από τα 192 ευρώ και μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 234 ευρώ, αν το νοικοκυριό κάνει τις αγορές του από κρεοπωλείο, μανάβικο και ζαχαροπλαστείο.

Το πασχαλινό τραπέζι

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΙΜΕΣ
Αρνί/κατσίκι (10 κιλά) 140-170€
Ντομάτες (1 κιλό) 1,85-2,50€
Αγγούρι (τεμάχιο) 0,45-0,60€
Πατάτες (1 κιλό) 1-1,20€
Μαρούλι (1 τεμάχιο) 0,60-0,70€
Αβγά βαμμένα (10 τεμάχια) 3,94-6,45€
Φέτα (1 κιλό) 12,5-15€
Μπίρες (2 εξάδες) 12,60€
Αναψυκτικά τύπου cola (6 τεμάχια) 4,98€
Κρασί (750 ml) 7,5-10€
Τσουρέκι (1 κιλό) 6,5-10€
ΣΥΝΟΛΟ 191,92- 234,03€

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Επιστημονική Ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» | Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για το «Πάρκο Φιλίππων»

H Επιστημονική Ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» βρίσκεται στη δύσκολη θέση να καταθέσει ενώπιον της τοπικής κοινωνίας τις ανησυχίες της σχετικά με τον εκτροχιασμό του Οράματος του «Πάρκου Φιλίππων», τον σχεδιασμό και την υλοποίησή του οποίου ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια.

Πρόκειται για μια ολιστική πρόταση η οποία εκμεταλλεύεται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του πολιτιστικού τοπίου Αμφίπολης – Φιλίππων, των 8 δήμων του Πάρκου Φιλίππων και του επιστημονικού δυναμικού της περιοχής. 9 χρόνια και 143 δράσεις μετά, 2 βραβεύσεις σε πανελλήνιους διαγωνισμούς (Τουρισμού και Αρχιτεκτονικής Τοπίου), 670 διαβουλεύσεις, 18.000 πολιτών να αλληλοεπιδρούν, ένα master plan, οι «Οψόμεθα», η επιστημονική ομάδα που εργάστηκε και μόχθησε περισσότερο από τον καθένα για την υλοποίηση του σχεδίου, έχει αποκλειστεί από τις Αναπτυξιακές Καβάλας, Δράμας, Σερρών, ακριβώς τη στιγμή της ωρίμανσης της ιδέας του Πάρκου.

Θεωρούμε υποχρέωσή μας απέναντι στις τοπικές κοινωνίες οι οποίες, κατόπιν διαρκούς και επίπονης ζύμωσης, πίστεψαν στο Όραμα και εμπιστεύτηκαν την Ομάδα, να καταστήσουμε σαφές ότι η όποια εξέλιξη του Έργου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τους «Οψόμεθα» και τη συλλογική εργασία, την κοινωνική συμμετοχή, το ισχυρό master plan και την αναγνώριση αυτής της προσπάθειας. Καμία χρηματοδοτική ενίσχυση δεν θα κατευθυνόταν προς την περιοχή μας, αν δεν είχαν προηγηθεί οι αμέτρητες ώρες εργασίας των μελών της Ομάδας, με τη στήριξη και τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών.

Στην πρόσφατη (25 Απριλίου 2024) ενημερωτική εκδήλωση του έργου Διατοπικής Συνεργασίας «ΠΑΡΚΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις εν λόγω
Αναπτυξιακές εταιρείες στην αίθουσα &quot;Κέντρο διερμηνείας του Δήμου Αμφίπολης;, εκπρόσωπος των ΟΨΟΜΕΘΑ έθεσε επί τάπητος τα παραπάνω ζητήματα και καίριες
ερωτήσεις, τις οποίες καλούνται να απαντήσουν οι εκπρόσωποι των Αναπτυξιακών στους πολίτες της περιοχής:

-Πώς επελέγη το νέο brand “Πεδιάδα Πολιτισμού” και ποια μελέτη τεκμηριώνει αυτή την επιλογή;

-Γιατί απορρίφθηκε το «Πάρκο Φιλίππων», το οποίο αναπτύχθηκε από τους «Οψόμεθα» και υιοθετήθηκε από τις Αναπτυξιακές μέσω του διατοπικού σχεδίου;

– Γιατί ανακοινώθηκε το νέο brand χωρίς την συγκατάθεση και διαβούλευση με την κοινωνία των πολιτών και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς όπως ορίζει η διεθνής
μεθοδολογία ανάπτυξης brand νέων τουριστικών προορισμών;

– Γιατί δημιουργήθηκε λογότυπο και ιστότοπος χωρίς μελέτη branding, τεκμηρίωση και χωρίς να ληφθεί υπόψη η άποψη των τοπικών εμπλεκόμενων φορέων, ενώ η βέλτιστη
διαδικασία προβλέπει μια δυναμική συμμετοχική διαδικασία;

Οι «Οψόμεθα», αισθανόμενοι το βάρος της ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους της περιοχής και στις μελλοντικές γενιές, προτείνουν στις τρεις Αναπτυξιακές να προχωρήσουν
από κοινού με την επιστημονική μας ομάδα σε συμπληρωματικές κινήσεις ώστε να υλοποιηθεί μια ολοκληρωμένη διαδικασία branding με επιλογή ταυτότητας και λογοτύπων
ευρείας αποδοχής και τη μεγαλύτερη δυνατή συμφωνία όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών.

Ας γίνει σαφές ότι καμία προσπάθεια «από τα πάνω» δεν θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή και τη διαδημοτική συνεργασία, δεν θα επαναφέρει την εμπιστοσύνη των πολιτών
στις δυνάμεις τους, δεν θα ενεργοποιήσει τον τοπικό παράγοντα και το έμψυχο δυναμικό.

Πιστεύουμε ότι μόνο με τη συμμετοχή των νέων καταρτισμένων επαγγελματιών του τόπου θα μπορέσει να προχωρήσει και να υλοποιηθεί το διατοπικό έργο συνεργασίας «Πάρκο
Φιλίππων».

Η Επιστημονική Ομάδα ταυτισμένη με τα Όνειρα και τις Ελπίδες των Τοπικών Κοινωνιών, θα συνεχίσουν απαρέγκλιτα την υλοποίηση του σχεδιασμού τους, βασιζόμενη στη Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας και Βιωσιμότητας του Πάρκου Φιλίππων (Master Plan).

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en