Κορωνοϊός: Στους 154 οι νεκροί στην Ελλάδα – Πέθανε 53χρονος στο «Σωτηρία»
Σύμφωνα με πληροφορίες ο άτυχος 53χρονος είχε υποκείμενα νοσήματα με προβλήματα στους πνεύμονες και αναπνευστική ανεπάρκεια.
Το βράδυ της Τρίτης είχε αφήσει την τελευταία της πνοή 88χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «ΝΙΜΤΣ» έχοντας και αυτή υποκείμενα νοσήματα.