Κορωνοϊός: Στο γηροκομείο της Νέας Μάκρης ο Σωτήρης Τσιόδρας
Στο πλευρό των ηλικιωμένων του γηροκομείου της Νέας Μάκρης, όπου χθες εντοπίστηκαν κρούσματα κορωνοϊού, βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο Σωτήρης Τσιόδρας και ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμενέας.
Οι ηλικιωμένοι της Μονάδας «Ευ Ζην», η οποία έχει τεθεί σε καραντίνα, ζουν εδώ και λίγα εικοσιτετράωρα με τον φόβο του κορωνοϊού, ενώ δέκα ηλικιωμένοι που έμεναν εκεί διακομίστηκαν το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο «Σωτηρία», με συμπτώματα του COVID-19.