Κορωνοϊός | Δύο ακόμη θάνατοι στην Ελλάδα – Συνολικά 112 οι νεκροί
Κατέληξαν δύο άνδρες που νοσηλεύονταν σε ΑΧΕΠΑ και Σωτηρία
Μεγαλώνει η λίστα των νεκρών στην Ελλάδα από κορωνοϊό, με τα θύματα του να ανέρχονται σε 112.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, κατέληξαν ένας 65χρονος που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ κι ένας 91χρονος που νοσηλευόταν στο Σωτηρία.
Και οι δύο άνδρες είχαν υποκείμενα νοσήματα.
Υπενθυμίζεται ότι στην ενημέρωση του ΕΟΔΥ το Μεγάλο Σάββατο τα επιβεβαιωμένα κρούσματα ανέβηκαν στα 2.235, με την προσθήκη 11 νέων περιπτώσεων.