Κονσέρτο «Από την Αδριανούπολη στην Ξάνθη» με το κουιντέτο του Trakya University Ensemble

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015 & ώρα 21.30

στο Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης, στην αυλή με τα χαμάμ 

 

Το σύνολο, ιδρύθηκε το 2007 κι αποτελείται από καθηγητές του Πανεπιστημίου της Ανδριανούπολης. Έχει δώσει πολλά κονσέρτα τόσο στο εσωτερικό της χώρας αλλά και στο εξωτερικό. Το τελευταίο κονσέρτο στην Ελλάδα ήταν τον προηγούμενο χρόνο στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας και είχε πολύ μεγάλη απήχηση. Με δύο βιολιά, μία βιόλα, ένα τσέλο και ένα κοντραμπάσο, αυτό το έγχορδο κουιντέτο έχει ένα μεγάλο εύρος ρεπερτορίου από την κλασική έως την μοντέρνα μουσική.

 

Violin:  Assoc. Prof. Ahmet Hamdi ZAFER 

Violin: Res. Assist. Bahar HOŞCAN 

Viola: Assist. Prof. Şükrü Öner DİNÇ

Cello: Assist. Prof. Tanju ARABOĞLU 

Contrabass: Lecturer Sela Can DÖKMECİ