Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κομοτηνή | Είχε προτείνει να σταματήσουν οι αμμοληψίες και τον καθαίρεσαν από την Επιτροπή!!!

Ο Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος είχε κρούσει πριν 15 χρόνια τον κώδωνα του κινδύνου – Όχι μόνο δεν εισακούστηκε αλλά αντιθέτως εκδιώχθηκε και υπέστη «πόλεμο».

Πριν από 15 περίπου χρόνια, κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι έκρουσαν τεκμηριωμένα τον κώδωνα να μη συνεχιστούν οι αμμοληψίες από τον ποταμό Κομψάτο στο Νομό Ροδόπης, διότι κινδυνεύει με κατάρρευση η γέφυρα στον Πολύανθο.

Ένας από αυτούς, ο μηχανικός του Δημοσίου Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος, πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ στο Ν. Ροδόπης, βγήκε «στη σέντρα» και καθαιρέθηκε από την Επιτροπή Αμμοληψιών.

Παρά την απομάκρυνσή του, η στοιχειοθετημένη πρώτη απόφαση δεν έγινε κατορθωτό να αλλάξει από τις δυνάμεις των εργολάβων και της «ανάπτυξης». Αυτή η τελευταία, βρήκε βέβαια τρόπο να αντιπαρέλθει τα εμπόδια (με«αμμοληψίες για την εξυγίανση του ποταμού»…).

Διαβάστε παρακάτω τι λέει ο ίδιος

«Μια τραγική κατάληξη, ευτυχώς χωρίς ανθρώπινα θύματα!!!

Δυστυχώς, δικαιώνομαι (ευτυχώς χωρίς δραματικό τρόπο), καθώς ως μηχανικός της αρμόδιας Επιτροπής Αμμοληψιών, εισηγήθηκα και απορρίψαμε το 2003 (αν θυμάμαι καλά) αίτημα για αμμοληψία εκατοντάδων χιλιάδων κυβικών από τον ποταμό Κομψάτο στο Ν. Ροδόπης.

Εξηγούμαι:
Την περίοδο εκείνη, είχε κατατεθεί αίτημα στην αρμόδια Επιτροπή Αμμοληψιών (στην οποία συμμετείχα ως Μηχανικός), για την αμμοληψία πολύ μεγάλων ποσοτήτων, από τον ποταμό Κομψάτο.

Μετά από αγωνιώδεις προειδοποιήσεις του τότε Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας του ΟΣΕ «ότι εάν γίνουν κι άλλες αμμοληψίες, ενδέχεται να υπάρξει εκ νέου πρόβλημα στη σιδηροδρομική γέφυρα», έκανα μια πολύ μεγάλη έρευνα για να διαπιστώσω εάν η αγωνία που εξέφραζε ο Μηχανικός του ΟΣΕ είχαν βάση.

Πράγματι, είχαν βάση, καθώς διαπίστωσα τα εξής:

Όταν έπεσε η σιδηροδρομική γέφυρα του Κομψάτου το 1996, λόγω έκτακτης ανάγκης, ακολουθήθηκαν άλλες, επείγουσες διαδικασίες, σε σχέση με τις συνήθεις για την υλοποίηση ενός έργου.

Συνεπώς, επειδή ήταν επείγον η αποκατάσταση της της σιδηροδρομικής γέφυρας, ώστε να αποκαθίστατο η λειτουργία των δρομολογίων των τραίνων, ανατέθηκε απευθείας (όπως προβλεπόταν) σε εξειδικευμένη μελετητική εταιρεία, η εκπόνηση μελέτης αποκατάστασης.

Η εν λόγω εταιρεία, όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, έκανε μια επείγουσα, αλλά προσωρινή μελέτη (με βάση παρόμοια μορφολογικά χαρακτηριστικά) και πρότεινε τις απαιτούμενες κατασκευές που θα έθεταν άμεσα σε αποκατάσταση την εν λόγω γέφυρα.

Όμως (και εδώ αρχίζει η παρέκκλιση από όσα έπρεπε εδώ και χρόνια να γίνουν), μετά από τις κατασκευές και την αποκατάσταση της γέφυρας, η εταιρεία προέβη (όπως προβλεπόταν) στην εκπόνηση τελικής-ολοκληρωμένης πλέον μελέτης, λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω δεδομένα, καθώς και τις κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν, για να αποκατασταθεί άμεσα η γέφυρα.

Η τελική λοιπόν μελέτη για τη διασφάλιση των υφιστάμενων γεφυρών, πρότεινε επί πλέον έργα και παρεμβάσεις, από αυτά που ήδη είχαν γίνει με την προηγούμενη επείγουσα διαδικασία, προϋπολογισμού 200.000 εκατομμυρίων δραχμών (αν θυμάμαι καλά), τα οποία όμως ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ !!!

Μάλιστα, τα αμέσως επόμενα χρόνια, δηλ. από το 1997 και μετά, λόγω της κατασκευής της Εγνατίας Οδού (το τμήμα της οποίας στο Ν. Ροδόπης, είναι εξ ολοκλήρου σε επίχωμα, δηλ. πάνω από το φυσικό έδαφος για όσους δεν γνωρίζουν τον όρο), έγιναν τεράστιες ποσότητες αμμοληψιών από τον ποταμό Κομψάτο.

Και αυτό ακριβώς ήταν που είχε αναγκάσει τον υπεύθυνο Μηχανικό του ΟΣΕ, να προσπαθεί με αγωνία να μας προειδοποιήσει, ότι τυχόν νέες αμμοληψίες, ενδέχεται να προκαλέσουν εκ νέου αστοχία της σιδηροδρομικής γέφυρας.

Με βάση όλο το παραπάνω σκεπτικό, απορρίψαμε το σχετικό αίτημα και όλοι οι εργολάβοι και αυτοδιοικητικοί, πέσανε να μας φάνε, επειδή λέει με στενή δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, φρενάραμε την ανάπτυξη και οδηγούσαμε σε κλείσιμο επιχειρήσεων και ανθρώπους σε ανεργία.

Το τι πέρασα εκείνο το διάστημα, δεν μπορώ να το περιγράψω ειδικά εδώ στο fb. Ένοιωθα ότι όλοι αυτοί οι οικονομικά ισχυροί και επιφανείς του τόπου μας, θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά να με πλήξουν με όποιον τρόπο, καθώς αφού δεν τα έπαιρνα, ο μόνος δρόμος για να με αντιμετωπίσουν ήταν να με καταδιώξουν. Όμως δεν βρήκαν κανένα πάτημα, και έτσι το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν, ήταν να με βγάλουν μετά από μερικούς μήνες, από την Επιτροπή αμμοληψιών.

Παρόλο όμως που με απομάκρυναν από την Επιτροπή, δυστυχώς για αυτούς, ΔΕΝ δύναται να αλλάξει η στάση της νέας Επιτροπής, καθώς η απόρριψη του προηγούμενου αιτήματος ήταν πολύ τεκμηριωμένη και στοιχειοθετημένη.

Όμως απ’ ότι έμαθα, «ανακάλυψαν» άλλους τρόπους για να κάνουν αμμοληψίες, για την εξυγίανση του ποταμού κλπ.

Επίλογος
Το κριτήριό μου για όλα αυτά που έγιναν, ήταν μόνο ένα: Το δημόσιο συμφέρον! 
Και ταυτόχρονα σαν άνθρωπος, δεν ήθελα να με πάρουν ένα βράδυ τηλέφωνο και να μου πουν ότι έπεσε ένα τραίνο και είχε νεκρούς.

Για αυτό, όσοι ισοπεδωτικά απαξιώνουν τη Δημόσια Διοίκηση και τους Δημοσίους Υπαλλήλους, να ξανασκεφτούν εάν θα πρέπει να υπάρχει ισχυρή Δημόσια Διοίκηση και ποιον τελικά εξυπηρετεί εάν υπάρχει ελλιπής και ξεχαρβαλωμένη ΔΔ, όπως σήμερα.

Θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους της Κτηματικής Υπηρεσίας Ροδόπης, που υποστήκαμε μαζί όλον τον τότε «πόλεμο». Εάν δεν ήταν αυτοί οι ακέραιοι συνάδελφοι, μέχρι σήμερα θα είχαν καταρρεύσει και οι δύο γέφυρες.

Υ.Γ 1: Όλα αυτά τα στοιχεία θα τα καταθέσω αρμοδίως, άμεσα!!!
Υ.Γ. 2: Τυχόν ευθύνες που πιθανόν προκύπτουν από την αρχική κατασκευή της γέφυρας, ΔΕΝ κουκουλώνονται από τις αμμοληψίες !!!».

fonirodopis.gr
 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Αποτελέσματα εκλογών του ΤΕΕ | Mεγάλη αύξηση συμμετοχής των μηχανικών

Αποτελέσματα εκλογών του ΤΕΕ – μεγάλη αύξηση συμμετοχής των μηχανικών – ιστορική πρωτιά ΔΚΜ – αναλυτικά τα ποσοστά των παρατάξεων – δηλώσεις Προέδρου ΤΕΕ Γιώργου Στασινού

Ψήφος εμπιστοσύνης των Μηχανικών στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, στις πράσινες και ψηφιακές μεταρρυθμίσεις που υλοποιεί και προωθεί το ΤΕΕ, με ταυτόχρονη εντολή ολοκλήρωσης και εφαρμογής τους, για την αναβάθμιση του επαγγέλματος του Μηχανικού και του ΤΕΕ, είναι το κεντρικό μήνυμα των εκλογών του ΤΕΕ της 19ης Μαΐου 2024.

Δίνοντας δυναμικό «παρών» στις κάλπες του ΤΕΕ, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί της χώρας, όλων των γενεών και όλων των ειδικοτήτων, με αξιοσημείωτη παρουσία των μηχανικών της νέας γενιάς, ανέδειξαν την εκλογική διαδικασία του ΤΕΕ – τη μεγαλύτερη πανελλαδική κάλπη μετά τις εθνικές εκλογές – σε ηχηρό μήνυμα για την επόμενη ημέρα της χώρας και του ΤΕΕ, αυξάνοντας τα ποσοστά συμμετοχής, σε αντίθεση με άλλες εκλογικές αναμετρήσεις, κατά περίπου 8,5%.

Τα σημαντικά ενισχυμένα από την αυξημένη συμμετοχή αποτελέσματα, δίνουν τα εξής μηνύματα:

– Ξανά πρώτη δύναμη, με νέα αύξηση του ποσοστού της, για 4η συνεχόμενη φορά, ώστε να επιτυγχάνει ένα από τα μεγαλύτερα εκλογικά ποσοστά στην ιστορία του ΤΕΕ, αναδεικνύεται η Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών (ΔΚΜ), με επικεφαλής τον Πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό. Πρόκειται για το μεγαλύτερο, ιστορικά, ποσοστό οποιασδήποτε παράταξης τις τελευταίες 4 δεκαετίες, τουλάχιστον από το 1990, με το ισχύον εκλογικό σύστημα στο ΤΕΕ.

Το γεγονός αποδίδεται και ερμηνεύεται ως επιβράβευση αλλά και εντολή ευθύνης, προκειμένου να συνεχιστούν οι δυναμικές πρωτοβουλίες, που έχουν αναληφθεί από το ΤΕΕ και τον Πρόεδρο του Γιώργο Στασινό τα προηγούμενα χρόνια, με κεντρικές κατευθύνσεις:

  • την αναβάθμιση του επιστημονικού και επαγγελματικού έργου των μηχανικών και του ΤΕΕ,
  • την υλοποίηση κρίσιμων έργων και μεταρρυθμίσεων, με νέες υπηρεσίες και νέα καθήκοντα για τους μηχανικούς, σημαντικά έργα αιχμής για την κοινωνία και την οικονομία αλλά και επίλυση παθογενειών δεκαετιών
  • την καταλυτική συμβολή των Μηχανικών και του ΤΕΕ σε θεσμικές και επιστημονικές δραστηριότητες για τις επενδύσεις και τις μεταρρυθμίσεις, που έχει ανάγκη για να γυρίσει σελίδα η χώρα.
  • τη δυναμική προώθηση σημαντικών νομοθετικών και άλλων αλλαγών που έχει ανάγκη ο τεχνικός κόσμος και η χώρα

Οι εκλογές  του ΤΕΕ, για την ανάδειξη των 220 νέων μελών  της Κεντρικής Αντιπροσωπείας ΤΕΕ της λεγόμενης «Βουλής των μηχανικών», των Πειθαρχικών Συμβουλίων και των νέων οργάνων διοίκησης του ΤΕΕ σε Κεντρικό και Περιφερειακό επίπεδο της επόμενης τετραετούς θητείας, αποτυπώνουν ηχηρά μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της καταμέτρησης, από το Ηλεκτρονικό Σύστημα Αποτελεσμάτων του ΤΕΕ,  στο 100% των εκλογικών τμημάτων, που διαμορφώνουν την συνολική και αξιόπιστη εικόνα, μέχρι την τελική επικυρωμένη έκδοση των αποτελεσμάτων από την Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή που ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες, η κατάσταση έχει ως εξής:

Οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί στις εκλογές του ΤΕΕ της Κυριακής 19 Μαΐου 2024 αύξησαν σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής τους κατά 8,5% περίπου, ενώ στις προηγούμενες δύο αναμετρήσεις τα ποσοστά συμμετοχής ήταν σταθερά στα ίδια επίπεδα.

Ταυτοχρόνως  οι διπλωματούχοι μηχανικοί  μέσα από τις  κάλπες της εκλογικής αναμέτρησης της 19ης Μαΐου 2024 στο ΤΕΕ δίνουν εντυπωσιακή νίκη στην Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών (ΔΚΜ), με επικεφαλής τον πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό.

Ειδικότερα, η ΔΚΜ αναδεικνύεται πρώτη και κυρίαρχη δύναμη των εκλογών του ΤΕΕ, με ποσοστό σχεδόν 41% (40,96%), επιτυγχάνοντας αύξηση του εκλογικού ποσοστού της συγκριτικά με το εκλογικό αποτέλεσμα του 2019 (39,66%, ενώ το 2016 είχε πρωτιά με 27,90%), κατά περισσότερο από μία ποσοστιαία μονάδα. Είναι η 4η συνεχόμενη εκλογική αναμέτρηση που η ΔΚΜ αυξάνει τη δύναμή της (2013-2016-2019-2024). Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι αυξάνει τη δύναμή της κατά περίπου 1500 ψήφους, έχοντας τον Πρόεδρο του ΤΕΕ τα τελευταία 9 χρόνια να προέρχεται από τις τάξεις της, ενώ για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες παράταξη ξεπερνά το «ψυχολογικό όριο» του 40% σε εκλογές ΤΕΕ. Ταυτοχρόνως η ΔΚΜ αναδεικνύεται η κυρίαρχη δύναμη για την επόμενη ημέρα του ΤΕΕ, καθώς παράλληλα με την πρωτιά επιτυγχάνει θεαματικές διαφορές, με υπερδιπλάσια ως υπερτετραπλάσια υπεροχή εκλογικού ποσοστού, από την δεύτερη και τρίτη παράταξη, που ακολουθούν στην εκλογική κατάταξη.

Δεύτερη παράταξη στις εκλογές του ΤΕΕ αναδεικνύεται  η Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών (ΔΗΣΥΜ) με ποσοστό 19,57% (το 2015 είχε ποσοστό 15,11% από 13,38% το 2016) με εντυπωσιακή αύξηση της δύναμης της, πάνω από τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες.

Τρίτη δύναμη της εκλογικής αναμέτρησης είναι, για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες, η Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών, με ποσοστό 9,01% (έναντι 7,53% το 2019 και 6,09% το 2016), σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση της δύναμης της.

Στην τέταρτη θέση κατατάσσεται, επίσης για πρώτη φορά, η Αριστερή Αγωνιστική Ενωτική Συσπείρωση (ΑΡΑΓΕΣ), με ποσοστό 5,94%, με σημαντική άνοδο περίπου 1,2 ποσοστιαίων μονάδων.

Στην πέμπτη θέση του εκλογικού αποτελέσματος κατατάσσεται η «Συμμαχία για Ένα Προοδευτικό ΤΕΕ» με ποσοστό 5,92% και σημαντική μείωση από το ποσοστό 9,2% του 2016.

Η Δημοκρατική Παράταξη Μηχανικών (ΔΗΠΑΜ) βρίσκεται στην 6η θέση με ποσοστό 4,29% (σαφής αύξηση από το 3,77% του 2019), ενώ ακολουθείται από την παράταξη Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί (ΕλΕΜ) στην έβδομη θέση, η οποία πέτυχε ποσοστό 3,56%, σαφώς μειωμένο από το 6,04% του 2019.

Στην 8η θέση βρίσκεται η παράταξη #block TEE Αριστερή Κίνηση Εργαζόμενων Ανέργων Μηχανικών με ποσοστό 2,85% και στην ένατη θέση η παράταξη Προοδευτικοί Μηχανικοί με ποσοστό 2,31%.

Ακόμη 9 παρατάξεις και μεμονωμένοι υποψήφιοι έχουν λάβει μικρότερα ποσοστά.

Μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων από το πληροφοριακό σύστημα του Επιμελητηρίου, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ – και επικεφαλής της πλειοψηφούσας παράταξης ΔΚΜ – Γιώργος Στασινός δήλωσε:

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μηχανικούς για τη συμμετοχή τους στην εκλογική διαδικασία.

Η μεγάλη αύξηση της συμμετοχής των μηχανικών στις εκλογικές διαδικασίες του ΤΕΕ, που συμπίπτουν με την επέτειο των 100 ετών του Επιμελητηρίου, αποτελεί δικαίωση των επιλογών που κάναμε τα τελευταία χρόνια στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Είναι ψήφος εμπιστοσύνης για να συνεχίσουμε τη δουλειά που κάνουμε. Όταν παράγεις αποτελέσματα, με σχέδιο και αποφασιστικότητα, αναγνωρίζεται. Θα συνεχίσουμε σε αυτόν τον δρόμο. Μας χαροποιεί πολύ ότι η συμμετοχή στις κάλπες του ΤΕΕ δίνει μήνυμα ελπίδας και προοπτικής για όλες τις συλλογικές διαδικασίες, είναι η πανελλαδική κάλπη που ανεβαίνει σε αντίθεση με άλλες που η συμμετοχή μειώνεται.

Παράλληλα, η ιστορική πρωτιά της ΔΚΜ, κόντρα σε όσους αντιδρούσαν και ήθελαν «μία από τα ίδια», αποτελεί δικαίωση για την προσπάθεια που κάναμε για περισσότερες και καλύτερες δουλειές για τους μηχανικούς, για αναβαθμισμένο ρόλο του ΤΕΕ, για μια πιο σύγχρονη, πράσινη, ψηφιακή Ελλάδα με κινητήρια δύναμη τους Έλληνες Μηχανικούς.

Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, με ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Με ρεαλιστικές και τεκμηριωμένες προτάσεις για όσα χρειάζεται η χώρα τα επόμενα χρόνια. Με νέες υπηρεσίες για τους μηχανικούς. Με εργαλεία και αλλαγές που έχουν ανάγκη οι μηχανικοί, η οικονομία, η κοινωνία, οι πολίτες.

Πέρα από το γενικό επίπεδο, θέλω και προσωπικά να ευχαριστήσω, πιο ειδικά, για την ιστορική πρωτιά τους συναδέλφους που προτίμησαν την παράταξή μας, τη ΔΚΜ, και εμένα προσωπικά, για την εμπιστοσύνη τους και για τη θέλησή τους να προχωρήσουμε δυναμικά, που επιβεβαιώθηκε με τόσο ξεκάθαρο τρόπο στην κάλπη. Θα συνεχίσουμε, όπως μέχρι τώρα, με σοβαρότητα, σχέδιο, θέληση και προγραμματισμό να φέρνουμε αποτελέσματα. Και όλοι μαζί, για το καλό του κλάδου και της χώρας, μπορούμε από σήμερα να πετύχουμε ακόμη περισσότερα. Και θέλουμε και μπορούμε. Το έχουμε αποδείξει.»

Αναλυτικά τα αποτελέσματα, σε 179 εκλογικά τμήματα (8 περισσότερα από το 2019), για την Κεντρική Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ, έχουν ως εξής:

Σύνολο ψηφισάντων: 35121 (από 32236 το 2019) – Έγκυρα: 33370 Άκυρα: 820 Λευκά: 931

ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΨΗΦΟΙ ΠΟΣΟΣΤΟ (%)
#block TEE ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 952 2,85
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ (ΑΚΜΗ) 201 0,60
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΕΕ (ΑΝΕ.ΜΗ) 428 1,28
ΑΡιστερή ΑΓωνιστική Ενωτική Συσπείρωση-ΑΡ.Α.Γ.Ε.Σ. 1.981 5,94
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΜΑΚ) 531 1,59
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 3.005 9,01
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΠΑ.Μ.) 1.433 4,29
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΣΥ.Μ.) 6.530 19,57
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 112 0,34
ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 13.668 40,96
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (ΕΛΕΜ) 1.188 3,56
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ 218 0,65
ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ @ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 94 0,28
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 771 2,31
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΕΕ 1.976 5,92
Συνδυασμός Μηχανικών “Δημήτρης Μπάτσης” 73 0,22
ΚΑΜΑΡΙΩΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 156 0,47
ΜΠΕΧΡΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 53 0,16

Σημειώνεται ότι δεκαέξι (16) συνδυασμοί υποψηφίων και δύο (2) μεμονωμένοι υποψήφιοι συμμετείχαν ως υποψήφιοι για εκλογή στις 155 έδρες της Κεντρικής Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, για τις εκλογές της 19ης Μαΐου 2024. Το 2019 είχαν υποβάλλει υποψηφιότητα 16 συνδυασμοί και 4 μεμονωμένοι υποψήφιοι, το 2016 είχαν υποβάλλει υποψηφιότητα 21 συνδυασμοί και 2 μεμονωμένοι υποψήφιοι, το 2013 16 συνδυασμοί και 3 μεμονωμένοι υποψήφιοι, ενώ το 2010 22 συνδυασμοί.

Αρκετοί από τους συνδυασμούς έχουν θέσει υποψηφιότητα και για τις δεκατρείς, πλέον, επιστημονικές επιτροπές ειδικοτήτων (οι οποίες με αντίστοιχες 65 έδρες συμμετέχουν στην Αντιπροσωπεία ΤΕΕ), όπου κατέρχονται και επιπλέον 15 συνδυασμοί, και ένας επιπλέον συνδυασμός για πειθαρχικά συμβούλια. Συνολικά 2.191 υποψήφιοι διεκδίκησαν φέτος την εκλογή τους στα κεντρικά όργανα του Επιμελητηρίου, συγκριτικά με τους περίπου 2.270 υποψηφίους στις εκλογές του 2019, 2.300 υποψήφιους στις εκλογές του 2019, 2.700 υποψηφίους στις εκλογές του 2016, 2.250 στις εκλογές του 2013 και τους 2.800 στις εκλογές του 2010. Τα τελικά αποτελέσματα της σταυροδοσίας των υποψηφίων θα ανακοινωθούν τις επόμενες ώρες.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ στον ιππικό όμιλο στο Πολύστυλο Καβάλας

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ πραγματοποιήθηκαν στον ιππικό όμιλο Καβάλας στο Πολύστυλο την Κυριακή 19 Μαΐου 2024, με την ημέρα να είναι αφιερωμένη σε όλα τα κορίτσια που θυσιάστηκαν ώστε σήμερα να γίνεται για δεύτερη χρόνια η πραγματοποίηση των αγώνων ιππικής δεξιοτεχνίας στην καβάλα.

Μια ιστορία που γράφτηκε από παλιά με πόνο κόπο και ιδρώτα τόσο για τους αθλητές τους προπονητές και ακόμη περισσότερο για τους γονείς όπου χωρίς εγκαταστάσεις υποδομές -προπονητές –κατέγραφαν πολλά χιλιόμετρα για αρκετά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα για την καθημερινή τους προπόνηση και την ευζωία των ίππων τους.

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοιχτή συνάντηση από το Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος” για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής

Με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ στις αρχές Νοεμβρίου 2023 και πιστό στη δέσμευση να διατηρήσει ανοιχτό τον διάλογο με την τοπική κοινωνία, καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης του έργου, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε μια ακόμη ανοιχτή συνάντηση για το κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΙΣΝ, του Υπουργείου Υγείας, της ομάδας μελέτης και του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ.

Στη συζήτηση συμμετείχε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει, μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, κ. Ανδρέας Δρακόπουλος.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en